onsdag 12 januari 2011

Tjejfest hos mig!

Alla ni som fått ett mess i dag angående tjejfest den 29/1 har lite information att hämta här!
I kommentarsfältet kan ni skriva om ni kan komma eller inte! Då blir det lätt för oss alla att ha koll! Detta inlägg kan ni gå tillbaka till flera gånger, det ligger under etiketten INBJUDAN.

I alla fall, den 29/1 kl 18 hade jag tänkt mig en fest (utan barnen) Ni vet att jag pratat om detta i evigheter, nu blir det äntligen av, Jippiiiii:)

Jag tänkte så här: Mingelmat som alla bidrar till (snittar, ostar, kex, frukt, grönsaker bara för att nämna några exempel) Skriv gärna i kommentarsfältet vad du tänker ta med så att andra kan välja något annat! Meningen är att vi ska ha en liten mingel-buffé att plocka från under hela kvällen så slipper vi middagar hit och middagar dit, efterräter och allt vad det är. Vi gör det enkelt för oss! Jag kommer köpa dricka, så ni som kör alkoholfritt behöver inte bära med er drickor! Dessutom hade jag tänkt försöka ge mig på snittar av något slag. Som ni vet är jag ingen tjej som står i köket, men snittar är väl som att bre en macka eller, hihi;)

Alkohol eller inte - du bestämmer!

Försäljare av smink, barnkläder, inredning att börja kvällen med -Vad tycker ni? Ge era förslag i kommentarsfältet

Om jag glömt någon, så ge er till känna!

Till sist vill jag bara skriva att jag endast bjudit Osbybor och de som bor i närheten. Detta för att jag misstänker att mina underbara vänner i Göteborg kanske inte riktigt känner för att åka 23 mil tur och retur för en mingelkväll!! Men om ni vill så är ni givetvis välkomna:) Jag kollar gärna upp möjligheter till övernattning!


Välkomma!!!!
HÄR SKULLE HA LEGAT EN VÄLDIGT FESTGLAD BILD MEN I DAG ÄR JAG SÅ TRÖTT ATT JAG FUNDERAR PÅ ATT TA EFTER MR. BEAN OCH HÅLLA ÖGONEN UPPE MED HJÄLP AV TÄNDSTICKOR!!

10 kommentarer:

  1. Jag kommer gärna! Jag vet ännu inte vad jag tar med mig...ska fundera på detta :) Återkommer om detta! Jättetrevligt initiativ Jennie!
    Kram Janina

    SvaraRadera
  2. Jag kommer oxå mer än gärna=) Jag ordnar gärna lite olika sorters kex och grönsaker/frukt om det funkar för er andra? Efter som jag inte är någon ost fantast så ger jag hellre det till nån som kan det där om olika ostar=)
    Kram På er

    SvaraRadera
  3. Tack för inbjudan men jag kan tyävrr inte som du vet=)Viran ska ha sitt kalas den dagen, det är inte var dag ens födelsedag inträffar just en lördag=)
    Vi blir både min och hans familj, vänner så det blir ösigt vääre=)Får hoppas Maria kan representera Göteborg med sin fina frissa=)=)=)
    FÖRLÅÅÅÅT MARIA
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  4. Sandra,tack så jävla mycket, det kan jag inte du;)Vi åker till Spanien på söndag och stannar månaden ut.Synd och missa ett party men vi får väl ta igen detta en annan gång;)KOm till jobbet tidigt i dag och vem sitter här då tror du? Jag satte mig på toa och drack mitt kaffe;)Tack för inbjudan Jennie:) Kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  5. Å va trevligt, Johanna och Janina:) Vi får väl se om de andra också kan. Hanna O. har meddelat att hon hör av sig när hon vet mer!!

    Maria, ja nu bär det snart av! Jag hoppas ni får en superskön och avkopplande resa:)

    Sandra, tänk att lillbusan redan är 3 år :0

    Stor kraaaam till er alla

    SvaraRadera
  6. Jag hänger oxå på. Kanske inte så länge då jag jobbar hela helgen. Säger som Janina att jag inte har bestämt mig ännu vad jag ska ta med mig men jag skriver det här sen. Ska bli kanonkul.

    SvaraRadera
  7. Kul Camilla:) Japp det ska verkligen bli skoj!!
    ÄNTLIGEN!!!

    SvaraRadera
  8. Hej! Jag får nog hoppa tjejfesten, kom på att vi bokat den Lördagen med familjen Ralsgård, och det är vår tur att bjuda igen, sorry girls nästa gång kommer jag=) Kram

    SvaraRadera
  9. Ok, synd, men så är det ju!! Som du säger, du får hänga på nästa gång! Kraaam till dig

    SvaraRadera
  10. Ett tips för er som inte vet vad ni ska göra är mördegsknyten med någon fyllning, det passar också bra till en mingel-buffé. Jag hittade ett recept med köttfärs, chorizo och nån ost (grevé?) tror jag det var! Räkfyllning är en annan variant! Snittar gör jag, som jag skrev innan...åtminstone ska jag försöka;) hihi!

    SvaraRadera