tisdag 11 januari 2011

Maria, denna är till dig!

BILDMINNE 1

Jag delar med mig!

Från och med nu kommer jag att dela med mig av gamla bildminnen och samtidigt tillägna bilden åt någon!

Denna bilden föreställer mig (som blond på den tiden) och Maria, min Maria, som jag lärde känna i Göteborg. Festen var i princip över, timmen var sen! Platsen Linnéstan i Göteborg på vår gamla adress. Det syns i Marias hår att hon inte mår bra och jag ser ut som något som katten släpat in. Detta grundat på bland annat min make up som flöt omkring i hela ansiktet och håret som hade antagit en svintoliknande form. Maria hade precis slutat lipat för att hennes sambo Henke var dum och om Maria lipar, då lipar jag också! Hur som helst, veckan efter det att bilden togs fick Maria veta att en liten Malcolm bodde i hennes mage! Det var starskottet på vår nya NYKTRA vänskap!

3 kommentarer:

  1. Men åååååååååååååå va ful jag är där! Tack så in i norden för den bilden;)Fy farao! Jag minns festen, ingen tvekan om det. Henke svinade sig och jag gav honom en rak höger med knytnäven! Sedan skulle han krama mig till varje pris och jag slog undan honom.
    Per försökte medla haha! Det var då vi hade beställt smörgåstårta på catering va? Larsson kunde inte äta den och fick köpa hamburgare på Burger king järntorget! Detta är 5 år sen i år
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Hahahhahha:) Visste att du skulle gilla bilden;) Ja precis smörgåstårta stod på menyn och Larsson höll på att kräkas av tanken! Vi andra, däremot, satte i oss av smörgåstårtan som om det inte fanns någon morgondag;)
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Så snygga ni är=) Kramar SAndra

    SvaraRadera