torsdag 24 februari 2011

I dag när lilla hönan kommer hem från dagis.....

har hon ett par överraskningar som väntar på henne! Linnet från Gangstar och rånarluvan från ett, för mig, nytt barnklädesmärke Melton! Det kommer från Danmark, vilket kanske inte var så förvånande när det gäller barnkläder. Mössan är stickad och fodrad med fleece inuti. Perfekt för årstiden och så hoppas jag hon kan ha den även nästa höst/vinter.

Sist men inte minst ett packe nappar....eller bappar som Lova säger. Jag bröt trenden med rosa och röda nappar, och valde blå och gröna istället! Sist hon fick ett trepack av mamma som varit i Ullared var lyckan total. Jag hoppas hon blir lika glad i dag:)
Nu får gärna min lilla tjej komma......

4 kommentarer:

  1. Åh nu blir lillan glad/ Kajsa

    SvaraRadera
  2. Hahaha hur reagerade hon på napparna nu då?
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  3. Åh jag gillade verkligen den mintgröna nappen där =) I know, jag är för gammal för napp.. haha

    SvaraRadera