söndag 13 februari 2011

Jag testar!

Bort, bort...i alla fall för ett tag, mina vänner!

Hej Cliniderm, välkomna in i mitt badrum!

I morse plockade jag undan min hudvårdsserie i badrumsskåpet till förmån för min nya! Jag tog bort Dermanord, min favorit, och ersatte den med Cliniderm från ACO (finns på Apoteket)
Nu ska här testas, morgon och kväll, så länge proverna räcker! Sedan ska jag betygsätta Cliniderm här i bloggen. Flaskorna är onekligen fina! Pumpflaskor är att föredra för att minska bakterie-överförandet från fingrar till huden i ansiktet. Pumpar man ut innehållet så är det helt klart mer hygieniskt än att man tar från en burk flera gånger och sedan smetar in det i ansiktet. Asken är rosa, fin och inbjudande! De söta flaskorna är lika långa som mitt långfinger ungefär så ett par dagar ska de räcka till i alla fall.
Jag återkommer.....

5 kommentarer:

  1. Där gör du ett nerköp;)tror jag. Apotekets produkter ger jag inte mycket för när det gäller hudvård:( De ska sälja sånt de är bra på värktabletter och slava till röda barnstjärtar;)
    Ska bli intressant att se vad du tycker:)
    Kramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag har sldrig testat Apotekets hudvård innan...eller jo det kanske jag har när jag var yngre och bodde hemma. Fanns det inte något som hette PH 5? Har bara för mig det! Det var sjukt fett och trängde aldrig in i huden;) men det var många år sedan nu...
    Vi får väl se, Kram

    SvaraRadera
  3. Intressant att följa dig i detta/Kajsa

    SvaraRadera
  4. Det ska bli spännande detta.. jag är inte riktigt lika nöjd nu efter ett tag som jag var i början. Men det kn också bero på utomstående situtiaoner, så jag kör lite till och så ska jag ta ställning om en månad eller nåt tror jag. Jag fick ju orginalförpackningar och de räcker ju lite längre..

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Än så länge har jag inte blivit som en prickig korv i ansiktet i alla fall;)

    Kiqi, inte lika nöjd längre? Hmmm, ok!! Vi får väl se vad sista ordet blir om någon månad då:)

    Kram

    SvaraRadera