fredag 18 mars 2011

Blått är flott



Ja koboltblått är både praktiskt och flott....och jag är en fena på och fynda;) Eller vad säger ni om under hundra kronor för kjolen och strax över hundra kronor för koftan på Gangstars outlet? Det är så det ska gå till, då kan jag leva med att kvalitén kanske inte är vad de förespråkar. Storleken är för 2 år, vilket innebär att Lova kan ha kläderna en bra bit in på 2012. Jag vet för att jag har exakt samma kjol och en liknande kofta till Lova fast i grått. Koftan var från sex månader och vi har precis packat ner den, den har fungerat bra som bolero också ett tag!

4 kommentarer:

  1. Grattis till fyndet. Du verkar ha ett stort intresse för barnkläder
    //Carina

    SvaraRadera
  2. Jättefina gumman och vilket fynd sedan! Lova är den mest välklädda unge jag vet=)=)
    Kram Sandra Pandra=)=)

    SvaraRadera
  3. Bra fyndat!Trevlig helg:)
    Kramkramkram Maria

    SvaraRadera
  4. Carina, ja ganska stort är intresset, men det går också lite i vågor!

    Sandra, neeej nu tar du i så du spricker, min vän, så välklädd är hon inte. Hon har bad days som alla andra sötnosar med napp. Vissa dagar består outfiten av ett par kalasbyxor och en ful t-tröja! Så det så;)
    Tack för att du är så snäll:)

    Maria, tack!! Trevlig helg

    Kraaaaam till er alla och trevlig helg

    SvaraRadera