lördag 19 mars 2011

Hej alla soffliggare!

Lova här! Jag hoppas ni har en bra lördag. Min är fantastisk! Hilma har varit här, vi har busat i flera timmar. Pappa gjorde potatismos och biff till oss, mamma bjöd på mackor med prickig korv och så fick vi en varsin ask med russin. En toppendag med andra ord. Moster Josse var också här, henne gillar jag skarpt, fast när jag gjort hyss på hemmaplan (som och rita med bläck på soffan) då är det moster Josse jag skyller på. Jag vet inte varför, men hennes namn kommer alltid över mina läppar när mamma blir arg och frågar vem som ritat på soffan. I morgon ska jag på kalas till min andra kusin Ebba, hon fyller 8 år. Jag hoppas de har godis och tårta i massor för annars kommer det kännas lite snopet att göra sig fin för kalas om inte utdelningen blir bra. Förstår ni vad jag menar? Ska jag ha klänning och hästsvans, le mot alla gamlingar och göra som mamma säger hela eftermiddagen, så ska jag banne mig ha något för det!

Vi ses!

3 kommentarer:

  1. Lilla Lova det måste vara kul att ha en bästis. Fin adidas dress. Vad kostar en sån?
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Gör hon det skyller på sin moster=)=)
    hahahaha=)=)det var kul! Elvira var likadan en period. Pappa hade gjort det mormor hade
    gjort det osv=)
    Skitsnygg dress! wct eller är det bomull?
    Kram Sandra=)

    SvaraRadera
  3. Maria och Sandra, det är inte WCT utan bomull! Den kostar fyrahundra något för både byxa och jacka! Alla barn har nog en period då de skyller i från sig, hahaha;)
    Kram på er

    SvaraRadera