onsdag 16 mars 2011

Ni missar väl inte mina inlägg?

Hej, Lova här igen! Hoppas ni läser mina inlägg lika noga som mammas inlägg. I dag fick jag på mig för stora strumpbyxor av mamma så de korvade sig kring benen. Jag visade mitt missnöje och fick ett par andra! Det var stressigt i morse, jag fick som vanligt för lite havregrynsgröt och när jag försökte ta mammas så blev det liv i luckan. Hon trodde nog att jag skulle välta hennes skål i golvet, men varför skulle jag det? Jag ville ju bara ha lite mer! Är jag så svår att förstå? Visst, mitt språk kanske inte är så tydligt, men mitt kroppsspråk är desto tydligare. I dag, som alla andra dagar, kör jag med mössa och varmfodrade stövlar inomhus, det är väl bra att vara redo?
Ute skiner solen, jag har gungat på lekparken och matat änderna. De gillar verkligen mig...när jag har bröd med mig! Har jag inget bröd så är jag måttligt populär! Det är konstigt att man ska behöva köpa sig till vänskap, ellerhur?
Nähä, nu är det dags att rita en stund.

Vi ses!!!


Puss&kram Lova

3 kommentarer:

  1. Lilla gullungen:)
    Kramkramkram Maria

    SvaraRadera
  2. Sötaste=)=)
    Vi älskar hennes inlägg=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Puss på er från Lova och hennes mamma!!

    SvaraRadera