tisdag 5 april 2011

Ett kort inlägg hinner jag allt med

Godkväll, timmen är sen! Jag har haft fullt upp i eftermiddag och i kväll med promenad, besök hos syster Josse och en tur till mataffären där det bunkrades upp som om ett världskrig var på väg. Å andra sidan fattades det en hel del basvaror här samt alla andra färskvaror man behöver. Jag är trött och ska snart hoppa i bingen, jag tänkte baaaaara göra en liten visit i min blogg för att kolla läget och meddela mig med omvärlden. Att fotoutmaningen har hamnat lite på is kan man lugnt konstatera. Detta för att vår kamera gick sönder då jag tappade den i golvet. Per tror att jag gjorde det med flit för att få köpa mig en systemkamera, men nej, det där är inte sant. Någon systemkamera blir det inte. Jag önskade mig en sådan länge, men efter att ha pratat med några människor som kan det här med kameror så har jag kommit fram till att mina behov ändå bäst tillfredställs med en vanlig enkel digital sak som inte tar för stor plats. Den ska givetvis vara av samma kvalité som den jag hade eller bättre, men mer än så begär jag inte, just nu! Faktum är att jag tittade på en kamera i dag, exakt likadan som den som gick sönder. Jag gillade den! Jag tror det blir den. Håll ut, fotoutamningen kommer att upptas;) Innan dess får ni hålla till godo med de fina bilderna som går att hitta på Google och i webb butiker. Kram och godnatt

2 kommentarer: