måndag 11 april 2011

I dag när jag vaknade var jag ett helt år äldre!

I morse fick Pippi Långstrump ställa upp på att åka runt runt runt i lägenheten. Tur för Pippi att hon bara är en tygdocka och saknar yrsel och illamående;)
Tjena, Lova här! Vet ni, jag är två år och stora flickan (i alla fall om man ska tro min mamma)
I skrivande stund befinner jag mig på dagis men innan det var dags att åka dit hann mamma knäppa bilderna som ni kan se i collaget ovan. Visst ser jag lite äldre ut? När jag steg upp i morse så bjöd jag Pippi Långstrump på en ride i nya vagnen. Hon verkade gilla det!


I eftermiddag ska min mormor hämta mig på dagis. Pappa och mamma ska åka till Alvesta när de slutar jobba.


Tack för alla grattisönskningar som ni var snälla och gav mig i kommentarsfältet. Jag blev glad (mamma blev rörd)


Puss&Kram Lova

3 kommentarer:

  1. Hej Lova!
    Du ser bedårande ut i din fina lekdräkt. Gympadojorna är med skitsnygga, vad är det för sort?
    Hälsa mamma att rosa gillar jag eg mer än blått, fast den blåa bakgrunden gjorde sig lite mer harmonisk...
    kram

    SvaraRadera
  2. Å sötnosen=)=)
    Fin vagn som hon fick i går.
    Jag säger det samma det är tur att Virans dockor är just dockor för de får vara med om mycket=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Caroline, Lovas dress kommer från Blingo och skorna från Puma:) Ja precis, den blå bakgrunden kändes bättre för ögat, men den rosa känns lite som en frisk fläkt.

    Sandra, tack...vagnen är jättefin!

    Kram på er

    SvaraRadera