onsdag 20 april 2011

Lite mitt-i-veckan-skvaller

Ännu en bild på Lova med sin farmor. Först åker hunden "Pricken" som farmor håller i och sedan kommer Lova i full karriär! I mina föräldrars trädgård där det finns dubbelt av mycket utomhus-prylar eftersom barnbarnen annars bråkar om vem som ska åka på rutschkanan!



Ett kort inlägg hinner jag innan det är dags att hoppa i bingen! I eftermiddag har jag och Lova promenerat i byn med syster och Hilma. Vi handlade i BRIO butiken, fikade på konditoriet och handlade nödvändigheter på apoteket. En mysig eftermiddag!


Hilma fick en påskpresent av oss, en knallgul bomullsjacka från Villervalla, och den blir säkert jättefin på henne! Nu återstår frågan vad vi ska hitta på till Lovas två andra kusiner. I morgon torsdag har jag lite planer på att träffa syster och Janina. Självklart ska även busungarna vara med och leka av sig.

I dag har vädret varit lite kyligare här i Skåneland. Måndagen och tisdagen var som högsommar så då blev det årets första grillade korv i bröd hos mamma och pappa när svärmor var här. Trevligt!



Äntligen är våren här






3 kommentarer:

  1. Men Josse ska ju jobba imorgon så det blir ju inget :(

    SvaraRadera
  2. Va fan har de köpt två av allt dina föräldrar? Är de engagerade för sina barnbarn eller? eller är de?
    Så fint:)

    SvaraRadera