söndag 15 maj 2011

Bra jobbat!

Bra jobbat Eric Saade i kvällens Eurovision Songcontest.
Vinnar-låten var lam och tråkig, Eric borde ha vunnit om ni frågar mig!
Vi hade en riktig myskväll de tre timmarna och trettio minuterna som festivalen varade.
Nötter och Pepsi Max åkte fram på bordet och så en tablettask till Lova.
Per valde öl, hur man nu kan göra det!?! Hur gott på en skala? Jag har aldrig förstått mig på smaken, men det kanske jag gör en dag, vem vet? Jag har nämligen börjat dricka kaffe 33 år gammal. Det är aldrig försent för något! Visste ni att fem koppar kaffe om dagen ger ett bra skydd mot bröstcancer, några koppar om dagen är en aning fettförbrännande och om jag inte minns fel skyddar samma mängd även mot hjärtinfarkt. Rätta mig på det sista om jag har fel!
Snart är det sängen som gäller men först ska jag läsa in mig på en sak och avverka ytterligare en blogg som jag inte tittat på i dag.

8 kommentarer:

  1. Håller med låten som vann var skit dålig.
    Vi bara satt och gapade när den spelades upp igen. Hon kunde inte sjunga/Kajsa

    SvaraRadera
  2. Fel vinnare tyvärr. Är inte säker på att Erik skulle vinna heller för jag gillade Ungerns låt. En ljus tjej klädd i blå klänning
    //Carina

    SvaraRadera
  3. Eric är både ful och borde inte få vinna

    SvaraRadera
  4. Roligt att höra era åsikter:)
    Anonym, utséendet är inte allt!!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Det låter som ni haft en mysig kväll, härligt. Själv kollade jag på film igår kväll o när den var slut såg jag att det var schlager på tv, röstningen skulle precis till att börja, så insatt var jag ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, det var tur att jag hörde tidigare på dagen att den skulle vara, för jag hade inte datumet i huvudet. Per hade inte påminnt mig, han hatar festivalen...jag gillar den...kanske inte musiken så mycket...utan mer stämningen, kläderna och det ytliga. Jag funderar och försöker lista ut vilken vinnaren blir. Jag hade Saade på topp tre, så jag var ju inte helt ute och reste där. Vinnarna däremot tippade jag INTE som vinnare...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vi tittade till och från och de som vann var en total överraskning.
    Inte alls min smak på musik.
    Trodde att Saade skulle ta hem det
    närdet började så bra=)=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Haha, nej vet det:) Jag höll mina tummar hårt för Saade, men tänkte någonstans där på mitten att det här skiter sig bara för att jag är så lycklig över att han just nu leder...
    Kram

    SvaraRadera