torsdag 26 maj 2011

Dag 23

När jag ändå håller på med foto och utmaning bjuder jag här på en sommarbild ur arkivet och vips så har jag avverkat ytterligare en dag i ordningen;) Jag börjar tröttna på den här utmaningen och kommer förmodligen att göra ganska tråkiga inlägg framöver när det gäller den!

Här har vi lilla Lova förra sommaren. Temperaturen är hög, gräset är grönt, Lova är lättklädd och faktiskt även lite lättretlig just den dagen minns jag! Syns det på hennes min?
Men vem kan klandra henne, tänk att ha en mamma som utlovar guld och gröna skogar med små turer i skrindan, och så helt plötsligt släpper hon den och fotograferar istället? Hur roligt?

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Sötisen! Ja Lova ser lite små-missnöjd ut. Kanske var det för varmt?
    kram!

    SvaraRadera
  2. HAha gullunge då är du lite tjurig?! Och vi mammor som aldrig fattar någonting!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Caroline och Kiqi, ni kan logga in ser jag!!
    Jo hon var nog missnöjd mycket på grund av värmen, det var riktigt hot den dagen:)
    Nej, vi mammor är ordentligt tröga ibland;)
    Kram på er

    SvaraRadera