torsdag 26 maj 2011

Dag 22

Närbild på ettiketten på flaskan, flaskan som just nu står vid min sida som så många gånger förr!

Mitt beroende är dagens tema i fotoutmaningen och ja, Pepsi Max får väl sägas vara mitt måste-ha. Jag röker inte, dricker knappt aldrig någon alkohol och är inte beroende av några andra konstigheter heller....men som sagt, om jag måste välja ett beroende så blir det Pepsi.
Jag förstår dock att jag snart måste säga hejdå till min Pepsi eftersom mina tänder i längden kommer att ta skada. Att dricka någon gång då och då är väl sin sak, men att dricka Pepsi var dag är nog inte helt nyttigt;)

2 kommentarer:

  1. Nej men lägg av nu Jennie. Lite tandskador är väl ändå drycken värd ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahahah, det tycker du ja? Eh njaaa, jag ska i alla fall dricka läsk ett par ggr/vecka;)

    SvaraRadera