måndag 20 juni 2011

Födelsedag i familjen



Det är den 20 juni och mammas födelsedag. Om en timme ska vi vara där med resten av mina syskon och respektive och lämna över en svart smideskrona modell stor. Tanken är att hon och pappa ska ha den i taket på nya utbygget (altanen). Eftersom det är högt i taket så krävdes en krona med lite storlek. Jag tror nog att det kan bli snyggt. Foto kommer tids nog, kanske ikväll. Regnet har öst ner över Osby hela denna dag i princip men nu precis skymtade jag en solstråle. Tyvärr är det nog varma kläder som gäller ikväll.




Hoppas ni har en fin måndag - den alltid lika hatade veckodagen!



4 kommentarer:

  1. Hej!
    vilken vacker bukett!
    Roligt med födelsedagskalas!
    Jag älskar måndagar, har alltid gjort, jag känner liksom att "nu har vi en helt ny vecka att göra något bra av" och att man liksom får "börja om" om veckan innan sket sig fullständigt.
    Så tänker jag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni nade en bra kväll hos päronen:)
    Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  3. Caroline,jag förstår din tankegång kring måndagar. Jag hatar inte måndagar själv men många gör;) Själv ställer jag mig ganska neutral till måndgar:)

    Maria, jodå det var nice, vi fick god tårta med hallon:)

    Kram på er båda

    SvaraRadera
  4. Jag hatar måndagar om jag ska
    vara ärlig=)=)
    Kram Sandra och nu är vi hemma
    igen!

    SvaraRadera