fredag 17 juni 2011

Man börjar aldrig en mening med och

Och så kom fredagen! I dag fick massagestolen på jobbet jobba hårt må ni tro! Jag har ont i ryggen - igen. Under dagen har jag funderat starkt på att sälja den till högstbjudande på Tradera. Det är kväll, jag är trött och snart blir det sängen....men först tänkte jag lämna ett litet avtryck här så att ni vet att jag lever. Jag äter godis fast jag inte borde. Jag sitter och tittar på en sprillans ny Amelia och en Hem&Antik och har ställts inför det lyxiga beslutet att välja tidning. Jag hinner inte bläddra igenom båda ikväll. Amelia får det bli. Hem&Antik? Varför i all världen har jag valt att prenumerera på den? Jag är ju inte speciellt antik i mitt sätt att inreda, snarare tvärtom! Jag inreder med nya saker och möbler i svart och vitt med någon enstaka accentfärg och så har jag få saker omkring mig. Sparsmakat och stilrent, då trivs jag! Som tur är så är Per exakt likadan när det kommer till inredning. Kanske valde jag tidningen för att få ett vidare perspektiv på hur ett hem kan se ut och så får jag se vad jag tycker om det.
Jaja framtiden får utvisa!

Godnatt kära läsare, nu tar helgen vid!

2 kommentarer:

  1. Tycker ni hade jättefint hemma hos er i Göteborg. Tror det är lika fint där ni bor nu.
    Man ska va öppen för nya idéer dock:)Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Tack Maria! Jo jag håller med...men jag är ganska svårtflörtad...inte ens den populära chabby chick stilen har påverkat mig;)
    Men visst är det snyggt med vitt och lantligt i många hem. Jag skulle kunna ha det så i ett hus, men för min del skulle fortfarande ledordet vara få saker, för jag ogillar skarpt när det blir för mycket prylar överallt, plottrigt!
    Bara så att du vet så har ni det superfint hemma hos er också:)
    Kram vännen

    SvaraRadera