onsdag 10 augusti 2011

Kommentarer som får hjärtat att svämma över av kärlek!

Här bjuder jag på bilder av min lilla stjärna. I dag vaknade vi sida vid sida. Lova var mest vaken, hon provade många olika alternativ för att få mig att öppna ögonen helt och hållet.

-Pussa mamma!

smack och så fick jag en puss rätt på munnen. Sedan kom snacket igång


- Johanna bor hos Kim


- Bosse är ute, pappa jobbar!


-Host, host....jag hostar mamma!


Jag vände mig från mage till rygg och drog täcket över mig. Lova studerar mig


- Mamma inte nana mer nu!


- Jo, säger jag.....mamma vill sova lite mer!


Lova funderar en kort sekund och sedan säger hon


- Nej mamma, jag tar täcket!



Haha, kan man annat än och vakna till då? När vi ätit frukost och satt på kläder fick hon ställa upp på foto. Resultatet är det som ni kan se i collaget. Alldeles dagsfärska bilder på Lova.




4 kommentarer:

  1. Hon är så söt. Extra gullig när jag läser om hennes väckningsteknik. :) Barn är guld och silver i livet!

    SvaraRadera
  2. Uuuuuunderbara lilla tjejen/Kajsa

    SvaraRadera
  3. Hahaha vilken uppmaning inte illa! Hon vet hur hon ska gå tillväga hör jag:)Superfin tunika hon har på sig. Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  4. Haha, tack! Japp Sandra jag håller med - barn är livets guld och silver!

    Tack Kajsa!

    Maria, tack...jag gillar också den tunikan jättemycket

    Kram

    SvaraRadera