lördag 13 augusti 2011

Min farmor och jag!




Farmor/svärmor Gunnel har varit här under dagen! Vi har lekt, ätit god mat och umgåtts intensivt. Även Pers bror Martin, Lovas farbror, var här och träffade oss. Hans bil behövde en del omsorg vilket innebar att den hamnade på Pers verkstad i ett x antal timmar.

Sedan åt vi middag tillsammans innan de åkte tillbaka till Göteborg.


I kväll klippte min lilla buse av sitt långa hår. Det blev en enkel page som blir perfekt till hösten när mössan ska på igen! Hon blev så fin så! Själv klippte jag hellug och tog den bra bit på topparna. Solens strålar och det faktum att det åker upp i en knut allt som oftast har gjort att det slitits en del över sommaren. Nu känns det tjockare och friskare igen tack vare Jenna som är en duktig frisör:)


En färgning och det kommer se riktigt bra ut....


En Lördag är snart till ända....en fin och händelserik Lördag


5 kommentarer:

  1. Mysig dag=)
    Va ung hon ser ut
    Pers mamma=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Kul att ni blev nöjda med håret! Då är ditt hår som på profilbilden nu? Underbara bilder på en stolt farmor och en glad Lova. Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  3. Sandra, Pers mamma är ung i sinnet och i kroppen...hon är 68 år i november...men det tror man verkligen inte när man träffar henne.

    Maria, japp mitt hår är precis som den bilden:)

    Kram på er båda

    SvaraRadera
  4. Kul med familjebesök.
    Om håret blev som profilbilden, blev det superbra! Jag vill gärna se en bild på både dig och Lova - nyklippta och granna. :)
    Hoppas ni har haft en fin dag!
    Kram till dig

    SvaraRadera
  5. Tack!!! Ja att träffa familjen är alltid kul:)
    Dagen har varit ganska trist, men avkopplande som en söndag ska vara
    Kram!

    SvaraRadera