fredag 30 september 2011

En fredagseftermiddag med minnen, sorg och känslor

Dimman i morse lättade snabbt upp i ett solsken som sedan blev starkare under dagen, en rikig brittsommardag! Jag har i dag tagit förväl av en man som funnits med på de flesta julaftnar under min uppväxt och som också funnits med på mina födelsedagar när jag var barn. Han var med på min konfirmation och på min 20-årsdag. Han gratulerade oss när vi fick Lova. Alla mina minnen av honom är ljusa och positiva. När han förlorade kampen mot cancer endast 65 år gammal gjorde det fruktansvärt ont inom mig. Livet kan så snabbt ta tvära vändningar och när familjer splittras så här blir det så många känslor i omlopp. Mina tankar har senaste veckan ständigt gått till hans familj.   

8 kommentarer:

  1. Kram till dig, det gör ont att mista en kär person.

    SvaraRadera
  2. Stor kram
    Jag är så ledsen
    för din skull=(

    SvaraRadera
  3. Åh låter otroligt vemodigt och sorgligt. *KRAM*

    SvaraRadera
  4. Jag beklagar att ni fick uppleva det här
    //Carina

    SvaraRadera
  5. Tack Carina, Maria och Kiqi!

    SvaraRadera