onsdag 21 september 2011

Fullkornspasta och thaisås

Ja mycket mer kulinariskt än så blir det inte i dag när det snart blir dags för lunch! Klockan är 11 och jag har en timme kvar till lunchen. En timme då jag måste ta itu med det värsta man kan tänka sig, ringa femtioelva samtal och sedan använda varenda liten grå cell som finns i hjärnkontoret. I dag kan jag inte ligga på latsidan. I går fortsatte jag och Jannika våra promenader efter min förkylning och i dag ska vi fortsätta vara duktiga. I övrigt ska jag bara slappa och ta det väldigt lugnt i kväll.

5 kommentarer:

  1. Heej!
    Va roligt att höra ifrån dig!
    För att klara av en grej, nej jag är itne gravid! :) Det var bara en kudde under tröjan, haha!
    Har läst ikapp mig lite på din blogg för att se vad ni har haft för er.
    När jag inte skrev själv på bloggen blev det att jag inte läste några heller. Har knappt suttit vid datorn hela sommarhalvåret. Haft 1000 andra saker för mig. Lite skönt faktiskt. Men nu saknade jag bloggen. Och alla andras också för den delen ;)
    Härligt att läsa att ni mår bra. Jisses va stor Lova är! Så söt! :)
    Vilka sjukt fina barnkläder det där är. Har aldrig hört talas om det märket innan.

    Väldigt fin design du har på bloggen nu.
    Får väl också förnya mig lite nu när det är höst och allting.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Thaisås? Vad är det för sås?
    Hoppas du fick behålla hjärnan efter alla samtal. :)

    SvaraRadera
  3. Malin,hahaha nej misstänkte det då det hela såg mycket skumt ut;) Magen var väldigt lik en boll;) Så skönt att du haft en givande tid och struntat i bloggen ett tag - det gjorde du rätt i! Samtidigt jättekul att du är tillbaka och levererar roliga inlägg!
    Ja, visst är det en fin design med stjärnor, den bästa jag haft tror jag:)
    Kram tillbaka

    Sandra, tjaaa vad ska jag säga!?! Just denna thaisåsen som jag åt var en sötsur sak med lite chilli i. Den brukar finnas att köpa på flaska i handeln. Den passar utmärkt med nudlar och är väl tänkt som det...men pasta funkar fint också.
    Thai Sweet Chilli heter den jag har:)
    Jodå hjärnan stannade där den skulle, haha;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Aha, den brukar vi också ha till pasta. Och köttbullar. :)

    SvaraRadera
  5. Å, så gott:) Det där extra stinget brukar göra susen på en annars ganska vardaglig rätt...

    SvaraRadera