söndag 4 september 2011

Sandra-ett inlägg bara för dig!



Sandra som har bloggen http://www.aresmamma.se/


Jag har sett att du har en ny blogg och lagt till mig som följare av bloggen, men kan inte lämna kommentarer hos dig! När jag ska välja en profil för att kunna posta kommentaren så funkar inte det. Det fattas ett eller flera alternativ. Man brukar kunna kommentera som Namn/webbadress och det är det jag brukar göra:)


Det är en inställning du behöver göra!


Hoppas du förstår vad jag menar!?!

2 kommentarer:

  1. :) Hej, Jennie! Tackar för ditt engagemang. Jag valde att ta bort anonyma kommentarer, blev så arg på de fegisar som inte vågar stå för sina åsikter. Har du inte ett Open-id via blogger? Har du testat det? Annars får jag tänka över mitt beslut.

    Kul att ha dig tillbaka i bloggsfären.

    SvaraRadera
  2. Tack!! Ahaaa, då förstår jag varför du plockat bort både den och Anonym! Nej jag har inget Open-id men jag kan kanske fixa ett!?!
    Ska prova!

    SvaraRadera