söndag 4 september 2011

Bebisar på löpande band!


Bild hämtad från Google

Loke, Lovas lekdejt, har blivit storebror till alldeles färska lilla Embla
Grattis Nikolette och Chrille som får ett eget litet inlägg i bloggen då de kommer med så underbara nyheter. Jag såg lilltjejen på bild i går och smälte som en bit ost i solsken!


Nästa vecka ska jag och Josse hälsa på hos Hanna som har lille Leon (som är född samma år som Lova och Hilma) men som i juni födde en liten Lukas. Äntligen ska vi åka och se lilla gossen och gratulera honom med en present! Kanske är Leon hemma och kan busa med Hilma och Lova
Fler bebisar, ja tack!

5 kommentarer:

  1. Fina rum som gör att man skulle vilja ändra hela lägenheten;)/Kajsa

    KUL att du är tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Fina bebisar också såklart;)

    SvaraRadera
  3. Tack Kajsa, det är roligt att skriva igen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jennie, äntligen är jag inne och läser ikapp lite på din blogg! Är nästan aldrig på datorn nu som 2barns mamma. Tiden bara försvinner :) Har dåligt samvete att jag ställde in på torsdag. Vill gääärna att ni kommer. Hur har ni det på måndag? Då kan vi hela dagen. Hoppas ni inte kände er bortprioriterade, det var inte meningen. Ska bli jätteskoj. Kramar

    SvaraRadera
  5. Hanna, ingen fara alls vännen!Förstår att det måste vara en hel del att stå i. Måndag skulle nog kunna passa, jag har inte hört med Josse men ska göra det ikväll när jag träffar henne:)
    Jag hör av mig! Kram

    SvaraRadera