onsdag 12 oktober 2011

Tokerier



Jag med?

Så här tokigt kan det bli när Liten själv får hantera tejprullen. Innan jag visste ordet av så hade jättemycket tejp hamnat på golvet och även lite på....munnen?!?! Men man måste få prova annars lär man sig ingenting



Mamma, Lova en äpple?

Små barnafingrar når helt plötsligt överallt, till och med dit jag inte trodde. För att komma till en högt uppsatt väggfast hylla tas både stolar och köksbord till hjälp.....men hon var i alla fall förståndig nog att fråga om hon fick ett i samma sekund som hon sträckte sig efter ett!

4 kommentarer:

  1. Meeh det är ju snyggt med tejp över munnen vet du väl;)Sötnos!
    Kramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Haha, tejp är fantastiskt roligt. Sonen älskade att gå med tejp här och var när han var yngre. Nu är det mest bananklistermärken jag hittar på hans bröstkorg vid sänggåendet. :)

    Vad gulligt att Lova frågar om lov när hon väl balanserat sig fram.

    SvaraRadera
  3. Du har en företagsam liten tjej! Det är en bra egenskap! :-)
    kram!!

    SvaraRadera
  4. Maria, jo jag funderar på att själv ha lite tejp över munnen nästa gång jag går på fest, haha:)

    Sandra, Bananklistermärke...det funkar det också;)

    Caroline, jo man får se det så...i går när jag var på conditoriet här i byn för att fika med en kompis stod jag och Lova i kassan och skulle betala. Alldeles intill kassan finns ett skyltfönster med en liten bänk undertill....där klättrade Lova upp tre gånger under den tiden det tog för mig att betala...HJÄLP!!! Damen i kassan bara skrattade och sa att då vet du i alla fall att hon är frisk och mår bra....jo förvisso, haha!

    Kram på er alla

    SvaraRadera