onsdag 16 november 2011

Fler julklappar, om nu inköp åt mig själv också kan räknas som klappar;)




Kunde inte låta bli att visa upp min fina kofta redan ikväll. Jag är ju ändå för uppe i varv för att gå och lägga mig nu när jag röjt och packat upp kassarna, samt slagit in paket.
Koftan finns på MQ som dessutom finns på nätet för oss i småstad/by! www.mq.se
och du hittar denna och massor med andra fina plagg. Vill du ha koftan på bilden får du hosta upp 799 kronor



Vitt Koizol fat i våningar, perfekt för en liten höna att ha i sitt "låtsas-kök" På fatet vill jag ha bakelser, cupcakes och praliner i virkat. Visst är det läckert? Jag köpte ett mellanstort åt Lova och fick betala 139 kronor för det. Faten finns att hitta lite varstans på webben!

5 kommentarer:

  1. Wow, vilken snygg kofta! En sån vill jag också ha. :)
    Vad kul för Lova att få ett sånt fat att ha i sitt kök. Jag tänker nog ge Grodis kökssaker i julklapp, hon tycker om att plocka med sånt.
    Vad synd att det inte blev några Ullaredsbilder. Huvudsaken är att du var där och shoppade lite (nödvändigt).
    Hoppas du har en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Å jag gillade både kofta och kakfatet:)
    Hur var femman i går då? Mycket folk?
    Handlade du mer saker?
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  3. Supersnygg kofta=)=)
    Nu sover den lilla
    Inez. Hon har varit
    lite mammig i natt=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilken läcker kofta och snyggt fat! :-)
    Jag vill med handla julklappar till mig själv ;-)
    kram!

    SvaraRadera
  5. Sandra, kökssaker är alltid en hit till små tjejer;)

    Mia, ganska normalt med folk, varken eller! Nej, jag hadlade bara det jag har skrivit ned. Röda Margerete skålar också:) Du vet, de där klassikerna? Jag har haft mina första skålar i fem år och inte en repa syns på hårdplasten - bra grejer:)

    Sandra, å va mysigt att få ha lilla Inez och snusa på.....

    Caroline, tack vännen! Jag tycker du ska unna dig själv något riktigt fint. Hoppas allt är bra med dig och resten av familjen

    Kram på er alla

    SvaraRadera