lördag 26 november 2011

Utlovade bilder



Bilder från julmarknaden i Hässleholm! Lite inspiration kanske?



Lova och kusinen Agnes leker hemma hos Agnes! Agnes har ett jättefint rum, klicka upp bilden för att se hur det ser ut!



Lilla fen provar sina vingar! Tyvärr blev bilderna lite mörka men om ni klickar upp bilden syns de bättre!






Gårdagens tur till Ikea, Lova och kusinen Hilma leker på barnavdelningen och så besöker de KappAhls lekhörna där de ser på film när jag och syrran tittar på kläder.






Pussel inköpta i Ullared för en billig peng. Lova älskar dem! Hon lägger dem flera gånger om dagen....Barbapappa och Hello Kitty!


13 kommentarer:

  1. Så söt Agnes=)
    Mysigt när de får
    glugg mellan tänderna=)
    Fint rum hade hon med=)
    Lova ser ledsen ut?
    Pussel gillar Viran med
    men har bestämda åsikter
    om att det ska vara Pippi
    Långstrump=) Så snygg jeans-
    kjol Lova bär på ikea-turen.
    Villervalla? Satt ungarna
    verkligen stilla och kollade
    film så ni skunde shoppa?
    Inte alls illa=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilka roliga och fina bilder på barn och annat. I dag har jag läst många inlägg bak i din blogg. Jag har legat på sjukhus och inte kunnat följa dig. Nu är jag tillbaka hemma vid min dator. Lova har så fina kläder och är en riktig prinsessa på alla bilder. Så trevligt att ni börjar julpyssla och förbereda till julen. Jag var en av dom som gillade ditt inlägg med adventsljustaken förra året.Är nyfiken på hur din ljustake ser ut denna julen.
    Du har en så trevlig blogg!
    //Carina

    SvaraRadera
  3. Å här kommer alla bilderna på en och samma gång:)Hittade ni något på ikea och på kappahl? Barnen verkar lugna och snälla. Skönt!
    Jag undrar var din syster som är mamma till Agnes har köpt de där tavlorna med ett päron och äppel. De är sjukt snygga till kök. Sofia, min kopmpis, har dom också och jag bara älskar dom:)

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder/Kajsa

    SvaraRadera
  5. MIA : Här svara jag ang päron och äppel tavlorna , dom är beställda från www.isa.nu , kolla in kategori KÖK :)
    / Johanna

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med så många bilder! Jag försökte titta på dem i mobilen men det blev mest ett kaos av färger. Bättre med en datorskärm.

    Jag är så glad att jag bestämde mig för att titta på din blogg och fastna för den. Du skriver intressant och har fina bilder. Att du sen följer mig och mitt liv och ger otroligt fin respons - det värmer mig. <3 Tack, Jennie!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Sandra, jo Lova var lite kinkig där vid något tillfälle. "Kusingnabb" kallas det hahaha;)
    Neeej bevare mig väl, Lova och Hilma satt inte stilla speciellt lång tid när vi var på KappAhl och handlade....men ett litet tag i alla fall!

    Carina, tack för din snälla kommentar! Å va tråkigt att höra att du fått ligga på sjukhus. Hoppas det är bättre nu!?!

    Mia, på Ikea blev det mest smått som en ny sits till toastolen och pepparkaksformar! På KappAhl nya jeans till Lova:)

    Johanna, det var bra att du uppmärksammade denna frågan för jag hade inte kunnat svara på den:)

    Kram på er alla

    SvaraRadera
  8. Sandra, tack snälla du:) Jag gillar din blogg skarpt...dina inlägg får tillbaka mig på banan när jag är uppe och svävar i det blå...av stress eller vad det nu kan vara. Men dina underbara bilder och din förmåga att kunna leva i nuet och se det lilla i det stora, får mig verkligen att må bra. Jag skulle aldrig sitta och läsa sånt som bara "matas" in i mitt medvetna. Jag vill gärna beröras och det gör jag av dina texter:)
    Kram tillbaka

    SvaraRadera
  9. Åh de där pusslen skulle Mama också älska! Helt klart. FÅr nog göra en efterlysning av folk som ska till Ullared inom det snaraste =) Kram

    SvaraRadera
  10. Mina systrar eller i alla fall en av dem KANSKE ska dit och då kan jag skicka bud. Priserna är löjliga. 19 kr för Hello Kitty och 50 för Barbapappa. Det var nog något kampanj-grejs med Hello Kitty pusslet eftersom det var så billigt...ångrar mig djupt att jag inte tog några till. Mama kunde ha fått ett av oss ju:(
    Stor Kram

    SvaraRadera
  11. Åh hoppas det! Hör av dig i så fall =) Kram

    SvaraRadera
  12. Japp, jag lovar att höra av mig:)

    SvaraRadera
  13. Då ska jag kika in till isa! Tack för svar
    Kramkramkram Mia

    SvaraRadera