måndag 30 januari 2012

Det lilla lilla blogginlägget

Jag och Jannika tog en fika i eftermiddags på Nyan, väldans trevligt som vanligt! Tyvärr fanns det vid den tiden vi kom inte speciellt mycket varm mat kvar. Jag var vrålhungrig! Jaja, en baguette med salami och brie mättade den också. Nu är det kväll igen och jag har tusen saker att fixa, bland annat att betala räkningar. Roligare kan man ju ha, men nu är det den sista Januari i dag och då har de flesta av oss samma förpliktelser;)

Ha en fin kväll!

Korrigering: Förlåt, näst sista Januari är det bara! Jag vill inte stressa upp någon i onödan;)

3 kommentarer:

  1. Thekaka med ost, chokladboll och cola light (som kompensations) is the shiet!
    Tack för en underbar eftermiddag! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack själv:) Hahahaha, som kompensation, den är bra den!!!
    Kram och tack för skjutsen hem

    SvaraRadera
  3. I dag ska jag ta itu med mina räkningar och det gör redan ont i magen:( Vet att Henke kommer få gå in och lösa några åt mig. Jag har handlat kläder till grabbarna för tusentals kronor. De har för sjutton växt ur allt de har och de växer olika mycket i samma ålder vilket innebär att det inte är mycket H kan ha efter M Kramkram Mia

    SvaraRadera