fredag 20 januari 2012

Helgen är här!

Anna och jag träffades i går! När vi sitter och snicksnackar sticker tiden lätt i väg! Klockan 00.30 bröt vi upp i natt. Då hade vi avhandlat en del av livets alla ämnen. I dag lyser solen ibland igenom molnen och det är som gjort för en tur till lekplatsen med liten, vilket det också blir snart. Först har vi dock varit tvungna att gå till den närliggande Ica affären och bunkra upp för helgen, en PepsiMax, en tidning, kattmat, lite godis och micropopcorn. Vi trodde kanske att vi fick lite besök ikväll men nu ser det inte ut att bli så!

Nu - lekplatsen!

4 kommentarer:

  1. O, herre jiis. Uppe till 00:30!!! Jag lägger mig ner och djupandas ett tag. Jag är i princip ALDRIG uppe till efter midnatt. Dagen efter blir som ett zombietillstånd. Å andra sidan gillar jag morgnar - om de får börjas utan att ett eller två barn gallskriker på mig. :)
    Har ni katt? Det har jag missat. En vanlig bonnakatt?
    Trevlig kväll! Vi inväntar På spåret (som alla andra fredagskvällar) med ett glas vin på bordet.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, här i norra delen är vi nattugglor, se du! Nej, nog var vi trötta...men vi ses ju så sällan:( Det fanns massor att snacka om! Att vakna till skrik är ingen höjdare, det förstör, om inte hela dagen, så i alla fall förmiddagen! Jajemensan här finns en katt - en vanlig bonnakatt, randig och snygg;)Namnet är Bosse! Kolla inläggen under etiketten "Herr Tålamod och Fröken Taskig" så blir du snart varse:)
    Hoppas ni får en skön och avkopplande fredag till "På spåret" Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Ajamen, jag har ju visst läst om Bosse. Alla Lova-kommentarer till eller om missen. :) Glömsk.

    SvaraRadera
  4. Hahaha, så kan det va;) Kram

    SvaraRadera