tisdag 21 februari 2012

För värme och kyla


Jag hittade en jättesöt baddräkt för små! Den finns på La Redoute för den intresserade. Gillar att det är en halterneckmodell och förbannar det faktum att Lova har badkläder så att det räcker och blir över!

Jag fortsätter med mina modeinlägg med barnkläder eftersom några av er som alltid läser och kommenterar har sagt att ni uppskattar inlägg som dessa. För min del gör det inte direkt ont när jag skriver om barnkläder;) Inlägg som dessa finns oftast under etiketten "Lova shopping" men det kan ju vara lite missvisande då det inte alltid är säkert jag handlar kläderna åt henne, därför tillkommer en ny etikett "Barnkläder"och problemet är löst. Då blir det enkelt för den som vill titta tillbaka på något plagg att bara söka under den etiketten.

För ett lite kallare klimat så hittade jag denna underbara koftan hos Babyshop. Märket är Noa Noa och koftan kostar 599 kronor. Finns till tjejer från 5 år och hade passat Lova bra om ett par år, men så är den ju också ganska klassisk i modell och färg. En kofta som alltid funkar...till allt!

4 kommentarer:

  1. Jag brukar inte titta på mode, speciellt inte för barn. Men nu när du är så snäll och lägger in så att jag slipper leta - tack! :) Du har bra smak. Kommer dock ihåg en klänning av ett svindyrt märke som nästan fick mig att kräka lite på skärmen. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gud va snygg den där koftan var. Så fin Lova hade blivit i den. SKa du köpa den? Du kanske designade barnkläder i ditt förra liv;)/Kajsa

    SvaraRadera
  3. Jag har en fråga om bloggen och det är hur du gjort när du startat upp den och om det kostar något att starta. Hur många timmar lägger du på din blogg i veckan och tjänar du pengar på din blogg. Hur många läser din blogg varje dag?

    Det var många frågor så hoppas du har möjlighet att svara.

    Tack på förhand!

    SvaraRadera
  4. Sandra, hahaha får jag gissa på att det var Armani klänningen i svart/vitt?? Så bra att du vågar skriva vad du verkligen tycker, det uppskattas!!!

    Kajsa,ja det kanske jag gjorde, designade kläder, haha;) Jag tror inte att jag köper den åt Lova eftersom jag inte har plats för förvaring. Jag får ju förvara den i två år innan hon kan ha den eftersom storlekarna började vid 5 år och uppåt. Men, den är grymt snygg:)

    Linda, hmmm....du vill skriva med Blogger eller? Alltså samma portal som jag har? I så fall googlar du bara på Blogger och så kommer frågan upp om du vill starta en blogg...sedan följer du bara instruktioner! Det kostar ingenting! Jag tjänar inga pengar på min blogg, jag vill inte ha någon reklam i bloggen och jag är heller inte intresserad av att göra reklam för företags vara och få något för det. Jag gör gärna reklam då jag anser att ett företag förtjänar det...om jag tex är nöjd med deras service eller varor, men jag gör inte det för att få saker. Ingen har heller någonsin erbjudit mig en vara! Min blogg är nog inte stor nog:) Jag har inte tillräckligt många läsare för att det ska vara intressant för ett företag att marknadsföra sig genom mig! Jag vet inte exakt hur många läsare jag har per dag, jag ser bara sidvisningar och antalet varierar men är alltid minst tresiffrigt varje dag:)

    Om jag är lycklig och glad i mina inlägg minskar sidvisningarna en aning.

    Om jag är ledsen, irriterad eller förbannad ökar sidvisningarna radikalt.

    Jag kan bara dra en slutsats av detta....jag är mer intressant i andras ögon när jag är förbannad;)

    Jag lägger ett x antal timmar (ganska många) på bloggen varje vecka...vågar inte räkna ut hur många;)


    Kram på er alla

    SvaraRadera