lördag 18 februari 2012

Har jag snöat in på marinblått, mån tro?


Jag älskar denna fina koftan som passar bra till kjolen nedan. Koftan passar också till ett par mörkblå jeans eller till en jeanskjol. Den är helt enkelt en mycket användbar kofta hela året ut även om den finns i vårens sortiment. Marint, grått och vitt i snygg kombination!


En varm sommardag passar denna fina blusen i marint till kjolen nedan. Koftan ovan blir ett bra komplement när sommardagen blir till en lite kyligare kväll.



Kjolen i marint och vitt passar med både vita, röda och marina linnen och blusar i sommar. Rött och marint är en klassiker så våga bryta av!

Att sätta ett par pärlgrå ballerina till hela oufiten gör att den grå färgen i koftan plockas upp någon annanstans.

Kläder och skor kommer från La Redoutes barnavdelning och tanken är att Lova ska kunna springa runt i detta i vår och i sommar. Bilder kommer! Priserna är humana och varje plagg inklusive skorna ligger på priser under 200 kronor styck.

Kvalitérapport kommer när plaggen nått mig;) Jag vet inte ännu om de håller måttet eller om de åker tillbaka i samma kartong som de kom i!

Mycket spännande!

5 kommentarer:

  1. Roligt att få ta del av färdiga outfits som du kombinerat ihop. Detta trots att jag inte har barn. Det är bara kul att de hur du har tänkt:)Jättefint/Kajsa

    SvaraRadera
  2. Jag blir så ledsen att jag inte har en flicka när jag ser hur fina kläder du hittar till Lova:( Tror varken Korven eller Malcan skulle gilla om jag klädde dom i kjol och känning;) Kramkram Mia

    SvaraRadera
  3. Jag gillar oxå
    marinblått=)
    Både till mig
    själv och resten
    av familjen men
    det är en vårfärg!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Tack!!!

    Kajsa, så roligt att du gillar inlägget...jag gör ju ganska många inlägg av denna typen;)Jag har ett stort intresse för barnkläder, det har växt fram sedan jag fick barn själv.

    Sandra, japp marinblått är en vårfärg, helt klart, men det är också snyggt på balklänningar i satin!

    Kram på er alla

    SvaraRadera