lördag 18 februari 2012

Ingen fara på taket om sommaren blir regnig!



Jag gjorde ett kanonklipp på www.luckylittleme.se i veckan. Jag hittade nämligen detta fina ofodrade regnsetet från Hummel för otroliga 350 kronor! Setet hade kostat 700 kronor tidigare. Tyvärr var de flesta storlekar slut och jag fick ta 104 till Lova. Det blir till att vika upp armar och ben till en början, men det innebär också att man kan ha tjocka lager kläder under tidigt i vår.

En liten påse medföljer! Perfekt att stoppa badkläderna i till sommaren när man varit på stranden.

Bilder lär dyka upp!

6 kommentarer:

  1. Oj det var en stark rosa färg. Hon kommer verkligen att synas de regniga och mulna dagarna. Bra!
    //Carina

    SvaraRadera
  2. Härlig färg! Jättebra med färgglada kläder, då ser man direkt var barnet är. :) Bra pris!

    SvaraRadera
  3. Snyggt och bra med färg så hon inte försvinner i regnet/Kajsa

    SvaraRadera
  4. Görbra pris ju;) Grattis! Hummel har mycket snyggt till killar också. Kramkram Mia

    SvaraRadera
  5. Ja, det är en stark nyans (ser på det just nu då det kom med post i dag)Det var litet i storleken på gott och ont!Det passar henne bra, men kändes mer som en 98a. Jag är nöjd med köpet.....tror jag;)

    Kram på er

    SvaraRadera