onsdag 29 februari 2012

Tossor som värmer små nyfödda fötter ända fram till våren!



Hos Therése i bloggen www.thepas.se kan ni just nu läsa om hur hon på beställning stickat de fina Converse-tossorna som syns i den övre bilden (bilden som för övrigt är lånad från just Theréses blogg) Tossorna beställdes av syster Johanna till lilla Vera från Lund. Vera är endast ett par veckor gammal och gillar redan sina nya tossor, enligt föräldrarna Ken och Matilda. Dessutom har tossorna fått mycket beröm av alla som sett dem. Inte undra på, de är mycket söta och välstickade!



Bilder hämtade från www.thepas.se

Fantastiskt snälla Therése skickade även med ett par stickade benvärmare åt Lova. Bild på Lova i benvärmarna kommer med tiden, jag har ju lite problem med att lägga in bilder för närvarande.

TACK THERÈSE, du är fantastiskt duktig!!!

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Åh vilka läckra tossor och supergosiga och snygga benvärmare!! :-)
    Kan tänka mig att både du o Lova blev överlyckliga för dem :-)
    KRM!!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka söta tossor. Jag har nog en sån beskrivning i en av alla mina tidningar här hemma. Nu skulle det aldrig hända att jag stickar något. :)
    Härliga benvärmare, det är så skönt. Perfekt ovanpå ett par leggings eller strumbyxor när det är kallt ute.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å va fina tossor och benvärmare! Ska bli roligt att få se benvärmarna på Lova sen:)/Kajsa

    SvaraRadera
  4. Caroline, ja vi blev jätteglada:)

    Sandra, eller hur? De är jättesöta:) Hur kan det komma sig att du inte stickar längre? Jag har aldrig haft ro att sitta ner och sticka, det brinner i knutarna då;)Sitta vid datorn kan jag göra hahaha, men det är ju en annan femma;)Som du säger, dessa benvärmarna blir kanon ovanpå ett par leggings

    Kajsa, det kommer bilder, jag lovar:)

    Kram på er

    SvaraRadera
  5. Så roligt att få något fint som man inte hade räknat med. Jag har kollt priserna nu och det är INTE billigt;)Henke fick jordens spel på mig i går kväll. Ser fram emot bilderna på Lova i benvärmare! Kramkram Mia

    SvaraRadera