måndag 14 maj 2012

Häng med tjejerna från förr?

Eftersom vi har haft strålande sol från klarblå himmel här i kväll så bestämde jag och Lova oss för en tur till lekplatsen. Det blev inte mer hålligång än så;) Där träffade vi på en gammal skolkamrat till mig,Lina! Hon har också en liten Lova född några månader innan min Lova och så visade det sig att hon nyligen separerat från en man och ett elvaårigt förhållande. Vi blir nästan grannar och bytte nummer. Det blir en liten reunion med gänget från förr, lovade Lina. Hon kunde inte riktigt säga när bara. Petra, Carol, Anna, Joanna, Carolina, jag och Lina! Kanske har jag missat någon. Spännande, i vilket fall som helst! Förutom att vara ute i solen har vi käkat syrrans nybakade vaniljbullar hemma hos mamma och pappa. I morgon ska Lova på treårskontroll på BVC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar