fredag 11 maj 2012

Kommentarernas afton!

Åh tack alla fina för kommentarerna som dimper ner i min blogg ikväll:) Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag har ingen facebook som ni vet så jag är nog gladast i Osby kommun just nu;) Om jag visar er Lovas solrosplanta medan den fortfarande lever, blir ni glada då? Kom gärna med tips på hur jag, tjejen som saknar gröna fingrar, ska kunna hålla den vid liv. Den är väl snygg där den står...på ett plastfat.....NOT!!! Eftersom det är Lovas planta som hon började dagen med att titta till och prata med, så har jag inte mage att låta den tyna bort.


4 kommentarer:

  1. Det verkligen rasslade till i kommentarsfältet. Förmodligen blev det roligare att kommentera nu när vi slipper skriva koder.
    Kan du inte köpa en enkel kruka (eller så har du en i gömmorna) som Lova kan måla med fingerfärg eller pynta med paljetter? Så att det verkligen blir hennes lilla projekt rakt genom. Ni kommer att få fram en fin solros tillsammans.
    Ha en fin lördag! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det värsta är att jag tror inte jag har några så små krukor som krävs för denna lilla plantan. Så det blir att jag får köpa och visst, det hade varit lite kul om Lova själv kunde måla på den:) Vi får väl gå ner på byn och kika i dag. Tack för tipset, kram

    SvaraRadera
  3. Plantera den i er trädgård :)

    SvaraRadera
  4. Vi har tyvärr ingen egen trädgård:( Annars hade det varit det ultimata, tror jag!

    SvaraRadera