måndag 28 maj 2012

Mammas dag, hela dagen!

I dag har det varit mammas dag hela dagen...inte bara mammas utan alla mammors, mors dag! Jag och Lova, syster Josephine och Hilma, syster Johanna och Kim, Ebba och Agnes, bror Markus och Linda träffades hemma hos mamma och pappa nu i eftermiddag och ikväll. Tyvärr dog batteriet på min Iphone bara efter en stund så fler än två bilder från kvällen blir det inte. På bilden ovan fikar Josse och Hilma och på bilden nedan badar Lova och Hilma i en av alla de pooler som finns hos mina föräldrar. Mamma bjöd på tårta och kaffe på eftermiddagen och klockan sju på kvällen när alla var samlade blev det korvgrillning. Det blev en trevlig eftermiddag som vanligt när familjen samlas! Tänk om man kunde stanna tiden, då hade jag stannat den nu - i dag!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Det ser verkligen somrigt och härligt ut!
    Jag ville med stanna tiden i helgen!
    Men inte nu, nu blåser det kallt ute, brrr, jag som vant mig vid sandaler och kjol!
    Ha en fin dag!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Ni verkar vara en familj med mycket stark sammanhållning! Kul:)
    // Carina

    SvaraRadera
  3. Caroline, det är så tråkigt med kylan som kommit nu:( I dag fick jag ta jackan på mig, fy sjutton!!

    Carina, ja vi har nog ovanligt stark sammanhållning i familjen!!! Kul:)

    Kram på er

    SvaraRadera