onsdag 9 maj 2012

Tråkigt och trist så det förslår!

Här i bloggen görs inte många knop. Trist och tråkigt så det förslår! I det verkliga livet händer desto mer. I går var jag och  Lova med Jannika och hennes hundar på Näset och promenerade. Frisk luft och lite rörelse kan verkligen få en på bättre tankar. Planer smids och löften sätts. I morgon ska jag göra si och så, och sedan ska jag ta itu med det som aldrig blir av. Intressant! Efter promenaden åkte vi till ICA och handlade godis och läsk för pinsamt mycket pengar. Innanför dörrarna hällde vi upp blandgodiset i en jätteskål och högg in. Lova fick vi lura och avleda annars hade hon mölat i sig mer än oss. Meningen var att vi skulle vänta in Lovas trötthet, lägga henne och sedan se en film. Så blev det dock inte för alltid när jag och Jannika träffas blir det så mycket tjatter om ditten och datten att vi inte hinner annat än och just tjattra! I går kväll tjattrade vi till klockan 01.30. Då började vi skruva på oss och fundera på morgondagens aktiviteter som jobb och annat. Vi bröt upp! Filmen "Dumpa honom", den får vi helt enkelt vänta med.

I dag är det tråkväder och min hals känns öm. Lovas förkylningsvirus hoppade rakt på mig och angrep mig från alla vinklar, i alla fall är det så det känns! Lova är på dagis och jag jobbar på hemma vid min dator....hrmm, vid min blogg!

Jag väntar på ett viktigt samtal från Malmö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar