onsdag 23 maj 2012

Trött på stjärnprintet


Jag är egentligen inget fan av för mycket blått med kände att det var dags för en ny layout i bloggen eftersom jag håll på att kräkas på stjärnprintet som prytt min blogg en tid. Jag ville ha en vit, ljus, sommarinspirerad layout och hade ingen större lust att leta min egen layout på webben därför tog jag denna färdiga mall som känns sval, vit och fräsch. Dessutom bytte jag fotot på Lova här till vänster till ett nyare! Detta får bli början på ett nytt tänk, hittar jag en bättre bakgrund så blir det ett byte till inom kort. Nu slipper jag stjärnorna i alla fall. Samma bild som numera kommer pryda framsidan i bloggen har ni en större version av i detta inlägg! Taget på Lova för bara någon dag sedan, somrigt och härligt!

Vad tycks?

4 kommentarer:

  1. Det blev jättebra, Jennie! Somrigt och svalt. Vet du vad? Igår tittade jag runt på andras bloggar för att se vilken bakgrund de har för att få tips till min egen. :) Det blev till att behålla för jag gillar blommorna och vill inte ha en slätstruken sida.
    Ska bli jul att se nya headern när den är klar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul med en förändring och jättefint. Jag älskar blått i alla nyanser och tycker att bloggen nog aldrig varit finare:)
    // Carina

    SvaraRadera
  3. Fint det har blivit här:)

    SvaraRadera
  4. Tack tack så kul att ni gillar det:)

    SvaraRadera