torsdag 21 juni 2012

Så, vad pysslar vi med nuförtiden?

Istället för att lägga ner dyrbar tid på att få ner text publicerar jag här lite nytagna bilder som får tala sitt tydliga språk! Underbara pioner i mina föräldras trädgård!
 Lova gungar hemma hos sin mormor och morfar
 Picknick i det gröna, mor och dotter! 
 Mamma har fyllt år och fick en fin blomma till altanen av min bror Markus och Linda
Rosor från arbetskamraterna...man kan ju nästan tro hon fyllde jämnt, mamsen;)
Av mig och syster Josephine fick mamma ett halsband som Josses kompis Nadja gjort. Det är helt underbart med pärlor, silverhjärtan och berlocker med bilder av hennes fyra barnbarn. Gissa om hon blev glad? Tyvärr gör sig inte halsbandet på bild, det är jättefint i verkligheten!
Lova gungar vidare, här på mina föräldrars trädgård

2 kommentarer:

  1. Baah vilket coolt halsband förstår att hon gillade det:) Älskar bilderna på Lova den lilla dockan, alltid så söt. Blomman din mamma fick var också fin det är roligare att få något dom håller lite än bara snittblommor eller choklad i kartong;) kramkram

    SvaraRadera
  2. Ja absolut, det är mycket roligare med något som står ett tag...hoppas ni haft en fin midsommar...men det tror jag att ni har:) Kram

    SvaraRadera