fredag 1 juni 2012

Skrivarlusten vill inte infinna sig

Hoppla, jag glömmer ju bort att jag har en blogg! Det är mycket nu, kära vänner! I kväll var vi och tittade på när syrrans Agnes spelade match i fotboll. Visserligen kom jag en bit in i matchen och missade godbitarna - målen! Agnes lag vann, de kämpade på bra! Inte nog med att jag just nu har massor att stå i, jag har absolut inget att förtälja när jag väl tar mig tid för skrivandet här på bloggen! Det blir nog en dödperiod ett tag! Stiltje...i en annars ganska livlig blogg

3 kommentarer:

  1. "Alla har rätt till en paos" sa min kloka dotter en gång när hon låg på golvet och vägrade resa på sig för att borsta tänderna!
    Så gört! Och välkommen tillbaka när du får lust och inspiration!
    kram!

    SvaraRadera
  2. We will be waiting:) kramkram

    SvaraRadera
  3. Ta du en paus det är du väl värd;) Bara du kommer tillbaka för du är min favoritbloggerska:)
    // Carina

    SvaraRadera