onsdag 29 augusti 2012

Mitt i veckan uppdatering

Ett jobbigt sjukhusbesök i går fick mig att tappa sugen på det mesta, så även ett längre inlägg i bloggen! Det är dock inte jag eller Lova som haft oturen att bli sjuka. I dag gör jag ett nytt försök. Det har varit mycket utomhusaktiviteter för mig och Lova i dag...promenader i byn och kvällsmat i gröngräset vid sjön. Vi utnyttjar varenda chans till sol nu när augusti börjar lida mot sitt slut. Min lilla höna får oftare äta utomhus än inomhus eftersom jag är typen som gärna går utanför dörrarna så fort vädret tillåter. Att sitta inne i en varm lägenhet är inte min melodi.

Nu är det kväll och liten ska sova! Jag ska plocka fram en bok och jobba hårt på att fokusera mig på läsningen....tankarna maler tyvärr lite för mycket just nu....ni vet, de där negativa jobbiga tankarna som man helst vill stuva in i facket "far åt helvete och lämna mig ifred" men det är inte det lättaste.

4 kommentarer:

  1. Du får en kram så stor av mig
    // Carina

    SvaraRadera
  2. En megakram gumselumsan! Ringde dig innan, kramkram Mia

    SvaraRadera
  3. Kramar om dig/ Kajsa

    SvaraRadera