måndag 31 januari 2011

Jag är en vinnare!

Jag som aldrig deltar i tävlingar har deltagit i två stycken på kort tid och vunnit i båda:) Så himla kul, tycker jag! Betyder det att jag ska köpa en trisslott i morgon också? I alla fall, jag tävlade på grund av mitt intresse för hudvård och vann två kit med Cliniderm från ACO. Det ena vann jag i Kiqis blogg (www.babymama-2009.blogspot.com) och det andra kittet vann jag hos Therese (www.the-fuck-up.blogspot.com)

Nu ska här testas ny hudvård och givetvis så ska jag ha en uppföljning här i bloggen angående vad jag tycker om Cliniderm. Tack tjejer för att ni lottade fram mig!!

5 kommentarer:

  1. Fan va kul sweetie, Grattis!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha... allt eller inget liksom =P

    SvaraRadera
  3. Tack tack...jag precis allt eller inget, det är min melodi;)

    Kraaaaam på er

    SvaraRadera
  4. Inte helt fel att vinna=)
    Grattis till vinsten. Har du vunnit två såna set som på bilden?
    Kram Sandra=)

    SvaraRadera
  5. Jag vet faktiskt inte riktigt hur kitten ser ut, det blir en överraskning:) Kraaam

    SvaraRadera