tisdag 11 januari 2011

Lova pekar och jag berättar!

Nu åker den ut, julen! Tomtarna åkte för länge sedan. Nu är jag även trött på stakarna och på julblommorna, men stjärnorna gillar jag! Jag skulle kunna ha dem i fönstret året runt. Det är nog för att stjärnor just nu är så populära i inredningssammanhang.

Jag vill tacka alla för de fina julkorten vi fick i år! Jag vet att många av er mammor läser min blogg. Julkorten med alla de underbara barnen var ett av de roligaste inslagen denna julen, något som förhoppningsvis blir en vana nu när vi har barn i familjen! De har fått hänga centralt här hemma hos oss. Lova har pekat på dem alla och jag har berättat vilka de är, vad de heter och var de bor! Lova blir lyrisk!!

SEE YOU LATER, JULEN!

3 kommentarer:

  1. Ja minnsann nu är julen över!
    Mina julljustakar plockade vi i familjen ner i går
    //Carina

    SvaraRadera
  2. Tack själva för det ursöta julkortet från Lova :) William tycker också om att peka på sina kusiner och kompisar :) Han tyckte dock inte att det var lika kul med fotografering inför julkortet (där av resultatet). Men men.. kanske blir det bättre till nästa jul?? ;)

    Angående mammaträff så funkar det bra i slutet av månaden :)

    Hoppas allt är bra med er!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Janina,jag tyckte han var jättesöt på sitt julkort:) Han är ju en sann charmör!! Va bra att du kan i slutet av månaden, nu ska jag kolla med de andra också. Hanna verkar kunna i alla fall:) Här är allt bara bra,tack!!
    Kraaaam

    SvaraRadera