söndag 15 maj 2011

Nytt till Lovas rum!



Jag har länge lovat att jag ska lägga ut bilder på Lovas rum för er som frågat efter det! Tyärr har jag inte prioriterat det, men ska skärpa till mig på den punkten. Nu kan jag dock lika gärna vänta in hennes nya prylar, en stol att ha brevid sängen och ett påslakanset i rött med vita moln.

Det borde komma i dagarna!

Stolen är från jabadabado och påslakansetet är designat av Gunilla Axén och heter kort och gott "Moln". Just denna serien med moln har jag sedan innan till Lova och tänkte nu förnya lite i sängen men behålla de kuddar hon redan har i detta mönster. Bilder kommer!



6 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilka fina prylar! Ska bli roligt att få se hennes rum någon gång. Jag har samma problem, orkar ej fota (för då måste man ju städa först ha ha ha)
    kram!!

    SvaraRadera
  2. Ja ellerhur, hahaha:)
    Fixade dock lite på hennes rum i förmiddags, shit va dammigt där va...jag får skämmas!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det kommer bli så fint på Lovas rum med dessa nya sakerna=)=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Oj vilken härlig stol och snygga påslakan Längtar tills bilder kommer:)
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  5. Vilken lycklig tjej du kommer att ha
    //Carina

    SvaraRadera
  6. Sandra, Maria och Carina, Tack!!
    Japp, håll ut till dess bilder kommer...
    Kram på er

    SvaraRadera