tisdag 31 maj 2011

Resan är bokad!




Bilder hämtade från Google


Tredje veckan i augusti åker vi till Grekland, närmare bestämt Kreta. I två veckor kommer vi att äta gott, sola och gå på upptäcksfärd i ett av världens finaste länder (säger jag, en sann greklandsälskare) Skillnaden denna gången var att hitta ett barnvänligt hotell men det var lätt som en plätt! Lova ska åka på sin första utlandsresa och det blir sjätte eller sjunde gången jag åker till Grekland.


Detta blir ett perfekt avslut på sommaren för vår del.

8 kommentarer:

  1. Åhhhh, vad härligt!! Det är ju en underbar känsla när det är bokat och klart, "på riktigt" liksom...Och en perfekt tröst om det skulle bli skitväder i sommar, ni har några veckor räddade ändå:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut! Packa ner oss också ;) Kram Janina

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Åh vad underbart, ser så vacker ut! Jag har själv vart på Kreta, och en himlans massa andra öar i Grekland, älskar med det landet!
    kram!

    SvaraRadera
  4. Å era lyckostar. Vilka bilder sen
    //Carina

    SvaraRadera
  5. Gött eller?:)Jag är så avundsjuk att du aldrig kan fatta:)
    Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  6. Fy för den lede va aaaaavis jag är nu=(
    Elvira också. Hon sitter här och
    tittar nyfiket på bilderna med Lova och Bosse.
    När åker ni?
    Kram Sandra=)

    SvaraRadera
  7. Så härligt att få komma några veckor till ett annat klimat och en annan kultur.Grekland är underbart.Jag har varit där två gånger som barn och tonåring/Kajsa

    SvaraRadera
  8. Ja det ska bli härligt:)

    Janina, om ni gör er själva riktigt små så lovar jag att vi ska packa ner er;)

    Som du säger Hanna, så är det perfekt att ha denna resan lite som en "back up" om i fall sommaren blir kass!

    Verkar som att många gillar Grekland, kan man annat?;)

    Kram på er

    SvaraRadera