onsdag 1 juni 2011

Blek och glåmig hud?

Jag måste bara slå ett slag för denna brun-utan-solen för alla er som fortfarande letar efter en som inte luktar bläää, ger igentäppta porer eller är dyr som kvicksilver. Denna från Clarins är superbra, den bästa jag provat. Den är flytande som vatten så du ska fukta en bomullstuss med vatten och sedan på med vätskan (inte för mycket, den är dryg). Svep bomullstussen över hela ansiktet och halsen - glöm ej bakom öronen;)

Redan några minuter senare har du en fin brun - inte gul - färg i hela ansiktet och resultatet blir jämnt och fint! Inget klet som ska torka in och riskrerar förstöra kläder.

Den kan köpas på www.eleven.se och kostar 245 kronor!

Givetvis kan ni som bor i en större stad hitta den på Åhléns eller kanske Kicks också?


Min är precis slut och jag ska klicka hem en ny flaska i dag:)

2 kommentarer:

  1. Jag kör på ACOs från apoteket
    men jag kan inte påstå att jag är
    hundra procent nöjd.
    249 kr är mkt pengar men om
    den är dryg så....
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Den är jättedryg när du använder den rätt!
    Kram

    SvaraRadera