onsdag 11 maj 2011

Så mycket att berätta - så lite tid!

Nu när det fina vädret kommit så kommer vi in senare om kvällarna och det innebär i sin tur senare kvällssysslor i hemmet. Just nu till exempel har jag både tömt tvättmaskin och tumlare plus startat en ny maskin. Jag har sorterat in tvätt i klädkammaren och röjt upp på diskbänken. Sopor åkte ut och köksgolvet tvättade jag av lite snabbt eftersom det är vitt. Japp, ni läste rätt, vi har ett kritvitt golv i köket,och det blir snabbt smutsigt när man har en kladd-höna i hemmet som spiller både av misstag och medvetet. Bord har torkats av och en ny hemtelefon har installerats eftersom Lova förstörde vår andra. Kvällen försvann på nolltid! Lova fick för sig att hon inte skulle sova i kväll så att Per fick lägga sig med henne...och där somnade han! Jag har inte sett röken av honom sedan klockan 19.30. Det tar tydligen på krafterna att vara bilmekaniker;)

Nu ska jag bekanta mig med min nya kamera och helst inte komma i säng senare än tolv i natt!

Hoppas ni har en fin mitt-i-veckan kväll och förlåt för mitt förra inlägg som har ungefär en halvmeter vit yta efter sista ordet....varför blir det så när man lägger in en massa foton och flyttar dem uppåt i bloggen? Skulle inte skrivytan kunna anpassas efter det? Tydligen inte...eller vad gör jag för fel?
Kiqi, Caroline...och ni andra som vet, please help!!!!

5 kommentarer:

  1. Full aktivitet som alltid=)=)
    Så är kameran bra? Kom du i säng i tid? =)
    Tyvärr vet jag inget om bloggar och
    kan inte hjälpa=(
    Kram Sandra
    Se mitt mess om besök i helgen=)

    SvaraRadera
  2. Kameran verkar helt ok för den pengen jag gav för den:) Att komma i säng i tid lyckas aldrig när det gäller mig, haha;)
    Har sett ditt mess och svarat, as you know now!
    Kram på dig vännen, så kul att ni kommer hit:)

    SvaraRadera
  3. Eftersom blogger låg nere när jag senaste tänkte skriva på dina inlägg, och svara på frågan här så får jag svara nu istället =D

    Jag gissar på att du inte raderat alla rader du lagt in längst ner i inlägget. Gå in och välj att redigera inlägget som vanligt. Klicka markören längs ner i inlägget (scrolla alltså så långt ner du kan och klicka sedan längst ner i rutan) och börja radera tills du nått upp till slutet på din text.

    Hoppas det funkar! KRAM

    SvaraRadera
  4. Å tack Kiqi, detta ska jag testa...så fort melodifestivalen är slut;) Ser du den?
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Haha det var ju en enkel match:) Tack!!!

    SvaraRadera