söndag 4 september 2011

Inredningstokig nu när hösten smyger sig på!

För en inredningstokig som jag så slår hjärtat några extraslag när jag ser detta underbart fina barnkök som någon entusiastisk person satt samman till sitt barn. Jag blir väldans sugen på att göra något liknande på Lovas rum...men att kakla det känns som överkurs;) Att temat är svartvitt gör det hela mer intressant vet ni som känner mig väl! Att ha rött som accentfärg - så himla snyggt!

Ännu mera fint till barnrum. Själv har jag också valt moln-serien (påslakanset) från Färg och Form till Lovas säng men hon har det röda. Om ni kan klicka upp bilderna, gör det!

Kolla in alla detaljerna....


Lova fick som sagt denna spisen i dag och det får vara början på hennes lilla "kökshörna" i rummet. Ovanför på låg höjd ska jag ha ett vitt väggfast hyllplan (Ikea lack-serien)

På hyllan ska finnas kastruller, kakfat och små söta redskap i rostfritt. Jag tror det kan bli riktigt fint!



Dagens shopping...när vi ändå är inne på tema svartvitt...blev också ett par converse!

Jag ville ha röda, men de fanns inte i min storlek så det slutade med ett par svarta...men jag är nöjd med köpet så jag fyndade dem på www.sportamore.se för 545:-

Ett kampanjerbjudande som de har just nu


5 kommentarer:

  1. Fina rum som gör att man blir sugen på och ändra hela sin lägenhet;)/Kajsa

    Kul att ha dig tillbaka

    SvaraRadera
  2. Converse är både snyggt
    och praktiskt=)
    Jag har också ett par
    och använder dom i ur
    och skur=)Jojomensan Viran
    fick kortet och hon blev
    så glad=)Superläckra
    rum till barn. Du får visa Lovas
    fina rum här på bloggen=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Kajsa, ellerhur;)

    Sandra, så bra att kortet kom fram:)
    Jo absolut, Lovas rum ska fotas och läggas in i bloggen...snart....jag lovar!

    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint man kan hitta på till barn:)
    Vi längtar så mycket efter att få se Lovas rum
    Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  5. Ellerhur? Lovas rum i bilder kommer snart!!!
    Kram tillbaka

    SvaraRadera