måndag 7 november 2011

Stå vid min sida!

Om det finns någon Gud, stå vid min sida nu!

8 kommentarer:

  1. Då hoppas jag det för din skull.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt går bra! Vad det än gäller!

    SvaraRadera
  3. Tusen kramar till
    dig vännen=)
    Gud finns inte
    men jag finns
    här=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Men vad är det som hänt vännen?
    Det låter som att det är något tufft...
    Och frågar du mig, Klart det finns en Gud,
    Utan Gud hade jag nog varit död för länge sedan,
    Inte varit den jag är idag i alla fall,
    Jag önskar det går din väg,
    kram!

    SvaraRadera
  5. Men fimaste du. Ber en bön för vad det än är. Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag håller tummarna för att allt går väl/Kajsa

    SvaraRadera
  7. Tummar och tår är hårt hållna även om det kanske är för sent nu?
    //Carina

    SvaraRadera