torsdag 17 maj 2012

Its my way or the highway!

Vill ha denna väskan so bad, gillar brunt skinn i kombination med romantiskt blommigt. Ett par sandaler i samma bruna från Swedish Hasbeens och du har en outfit som passar med den där söta klänningen som hänger längst in i din garderob och skräpar. 

Såpass mycket vet jag att om det inte passar, då passar det inte mig heller. Du X, du kan ifrågasätta, ställa nyfikna frågor, spela dum, skvallra, skicka ut någon på spaning. I do not care!
Ikväll vill jag nätshoppa!

6 kommentarer:

  1. Grymt fin väska KÖP! Det är rätt alla som inte vill som du får hit the highway;)

    SvaraRadera
  2. Jag såg en väska idag på Åhléns, Wera, som var väldigt lik denna. Jättesnygg!

    SvaraRadera
  3. Fin väska var hittar man den?

    SvaraRadera
  4. Dig bråkar man inte med;) jättefin väska!
    // Carina

    SvaraRadera
  5. Väskan finns på La Redoute!!

    Jodå det går bra att bråka med mig! Må bäste man/kvinna vinna;) Men grejen är den att jag hatar falskhet och när folk springer andras fula ärenden.

    Sandra, hade jag haft Åhléns i närheten hade jag kunnat kolla in den innan jag slog till på denna:)

    Kram

    SvaraRadera