måndag 21 maj 2012

Söndagsbilder







6 kommentarer:

  1. Jättejättefina bilder! Den översta på Lova är underbar. Det lyser bus ur ögonen på henne - precis som det ska göra på glada barn.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Helt underbara bilder som andas sommar och lycka. Kramkram M

    SvaraRadera
  3. Du är jätte duktig med kameran det måste jag säga! Härliga foto det märks att ni fått sommar
    // Carina

    SvaraRadera
  4. Tack, bilderna är redigerade i Instagram!!! Jag har kommit på att jag ÄLSKAR att fotografera:) Att jag gillade det, det visste jag...men jag börjar bli besatt, haha:) Kram på er

    SvaraRadera
  5. Finaste Lova, så kul att du lägger ut dem på Instagram med, så får man lite söt Lova-doser då och då!
    kramar!
    Ps, vi har vårstädat torpet nu, så nu är ni välkomna dit nr det passar :-) Tänk vad fina foton det hade blivit därifrån ;-)

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för inbjudan, mitt mål är att jag ska ta mig dit med Lova i sommar... Dock kommer jag att jobba stora delar av sommaren... Men vi ska nog hitta en dag för det:) Jättekul att även du är med på Instagram så jag får se mer av dina fantastiskt fina barn...man blir så glad... I alla fall jag! Jag har ju tex följt Stella sen hon var bebis i din blogg och nu lille Ebbe:) Kram

    SvaraRadera